Liksom förra året arrangerar Travtränarnas Riksförbund höstmöte för medlemmarna. Den 18 oktober har du som TR–medlem dels chans att få väsentlig förstahandsinformation om viktiga saker, dels göra din röst hörd och argumentera för vad Du anser är rätt väg framåt för att på bästa sätt kunna verka som professionell travtränare.

Platsen för höstmötet blir liksom förra året Nordinsalen på Solvalla. Mötet börjar 10:00 (med kaffe/smörgås från kl 09:30). TR bjuder på lunch, och sedan håller vi på till senast 16:00.

Agendan för mötet fastställs senare, dels utifrån de frågor som medlemmarna anmäler till Staffan/Lasse, dels utifrån vad styrelsen vill ta upp. Om du har något du vill ska lyftas: Anmäl det till Staffan tel 0703 34 73 02 eller Lasse tel 0703 70 82 09 senast onsdag 4/10.

Föranmälan behövs för att Solvalla ska kunna planera hur många som deltar i lunchen. Anmäl deltagande till Staffan eller Lasse senast tisdag 10/10.

Agendan för höstmötet skickas ut senare.

Välkomna!

/Styrelsen